Muutus tasuliste teenuste eest tasumise kord
Alates 14. märtsist 2024 muutus Medicumis tasuliste teenuste eest tasumise kord.
Tasulise teenuse broneerimisel tekib kliendil / patsiendil teenuse eest tasumise kohustus 24 tunni jooksul. Broneering kinnitatakse peale teenuse eest tasumist. Kui patsient / klient ei ole tasunud teenuse eest 24 tunni jooksul, siis broneering tühistub automaatselt.
Broneeritud teenuse eest tasumine
Tasulist teenust saab klient / patsient tellida interneti teel, telefoni teel või Medicumi registratuuris.
Tasulise teenuse broneerimisel tekib kliendil / patsiendil teenuse eest tasumise kohustus 24 tunni jooksul. Broneering kinnitatakse peale teenuse eest tasumist. Kui patsient / klient ei ole tasunud teenuse eest 24 tunni jooksul, siis broneering tühistub automaatselt.
Teenuse eest tasumiseks on kaks võimalust:
- makselingiga (saadetakse kliendile /patsiendile sõnumi ja e-postiga)
- pangakaardiga või sularahas (Medicumis kohapeal).
Tasu tagastamine
Kliendil / patsiendil on õigus raha tagasi saada, kui:
- klient / patsient tühistab broneeringu ja teeb seda 24 tundi enne broneeritud aega;
- broneering tühistatakse Medicumi poolt ja Medicumil pole pakkuda kliendile / patsiendile uut sobivat aega;
- kliendil / patsiendil on põhjendatud pretensioonid teenuse kohta;
- vastavalt Medicumi tervishoiuteenuse osutamise tüüptingimuste punktile 12.4 saab teenusele registreerimist tühistada:
- teenuse tühistamise lingi kaudu;
- telefoni teel;
- kõigis Medicumi struktuuriüksuste registratuurides.
Kui klient / patsient on tasumisel kasutanud makselinki, toimub broneeringu tühistamisel raha tagastamine automaatselt.
Kui klient / patsient on tasunud teenuse eest Medicumis kohapeal pangakaardiga või sularahas, siis toimub tagasimakse kliendi / patsiendi kirjaliku avaldus alusel.
Avalduse alusel tasu tagastamine
Klient täidab tagasimakse avalduse kas paberkandjal või digitaalselt. Paberkandjal avalduse blanketid asuvad registratuurides.
Klient / patsient peab allkirjastama avalduse käsitsi või digitaalselt.
Kõik tagasimaksed kliendile tehakse ainult pangaülekandega (välja arvatud deposiidid).
Patsient / klient saadab digitaalse avalduse registreerimiseks aadressile medicum@medicum.ee. Paberkandjal avalduse annab patsient / klient üle registratuuri klienditeenindajale.
Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates avalduse registreerimise kuupäevast.